پویش ختم ۱۴ هزار صلوات در اولین سالگرد سردار سلیمانی 

پویش ختم ۱۴ هزار صلوات در اولین سالگرد سردار سلیمانی 

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹
علی آزادی گفت: امروز هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، طرح جزء خوانی قرآن کریم و پویش ختم ۱۴ هزار صلوات هدیه به روح بزرگ این سردار شهید ویژه بانوان برگزار می شود.

«علی آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، طرح جزء خوانی قرآن کریم و پویش ختم ۱۴ هزار صلوات هدیه به روح بزرگ این سردار شهید ویژه بانوان برگزار می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چلمنی افزود: علاوه بر این نیز ایستگاه صلواتی برگزار شده و در این ایستگاه علاوه بر توزیع اقلام فرهنگی، کلیپ های تصویری در مورد سردار دلها پخش می شود.



وی با اشاره به تقارن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه، ابراز کرد: یکی از ویژه برنامه های این ایام، برپایی نمایشگاه تجسمی ولادت تا شهادت حضرت زهرا (س) است که با همکاری کانون و پایگاه های مقاومت ام ابیها و امام سجاد (ع) راه اندازی شده است.



آزادی ادامه داد: برگزاری مسابقه خطبه فدکیه از دیگر برنامه های مناسبتی ایام فاطمیه است که در این ایام اجرا می شود و به همین منظور بروشورهایی با محتوای این خطبه همراه با پرسش نامه تهیه شده که در بین اهالی روستا بین سنین ۱۴ تا ۳۵ سال توزیع می شوند تا علاقمندان به شرکت در این مسابقه پس از مطالعه به سوال ها پاسخ مناسب دهند.



مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چلمنی اظهار کرد: در آخرین روز از ایام فاطمیه به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا می شود.



وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای شروع ایام فاطمیه هر شب مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی با حداقل جمعیت برگزار می‌شود.



آزادی عنوان کرد: در آستانه ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی روستا متناسب با این ایام سیاه پوش شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چلمنی یادآور شد: طبق روال هر سال در آستانه ایام فاطمیه اعضای کانون رهپویان ولایت، پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها و امام سجاد (ع) گرد هم می آیند تا با برنامه ریزی بزرگداشت این ایام را به نحو مطلوب برگزار کنند.



وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راستای ترویج معارف فاطمی و نیز تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم گام برداریم.

پایان پیام/ 586